Підготовка та вимоги до підписання ІНП

 Під  час  зустрічі  всі  учасники  разом  створюють  ІНП.  Крім  того,  варто  переконатися, що  прослухали всі ідеї.
Необхідно  додержуватися  таких важливих  пунктів під час зустрічі: 

 Учасники не повинні відчувати тиск, бути скованими, напруженими.
 Терміни й абревіатури не повинні використовуватися, а використані необхідно       пояснити згідно з контекстом.
 Ідеї,  які  виникли,  не  повинні  осуджуватися,  бути  догмами,  обов’язковими, обмеженими.  Потрібно занотовувати все, про що говориться.
По‐перше, необхідно переконатися, що батьки розуміють визначення та цілі  ІНП.  Потрібно пояснити батькам, що це – індивідуальна програма навчання тільки  для  їхньої  дитини,  що  учень  з  такими  ж  особливими  навчальними  проблемами  може мати інші цілі та об’єкти.   По‐друге,  пояснити  батькам,  що  мета  зустрічі  спланувати  спеціальну  навчальну програму для їхньої дитини.   По‐третє,  повідомити  батькам,  що  чекають  від  них  як  членів  команди; важливе  значення  відомостей  про  дитину,  відомі  лише  їм,  які  вони  вважають  важливою  складовою  плану.  Батькам  необхідно  знати:  якщо  визначені  компоненти  плану  не  дають  результату,  буде  організована  інша  зустріч  для  уточнення, удосконалення ІНП.   Представте  батькам  усіх  присутніх  на  зустрічі,  які  відіграють  велику  роль  у  навчанні  їхньої  дитини.  Якщо  у  батьків  виникають  питання,  вони  можуть  поставити  їх  у  будь‐який  час.  Якщо  ви  представляєте  проект  ІНП  батькам,  то  поясніть  їм,  що  проект  є  чорновим  варіантом,  і  якщо  у  них  є  рекомендації  чи  доповнення, вони можуть їх внести в програму.   Назустрічі щодо ІНП слід розглянути такі питання:
 Чи має учень проблеми зору?
  Чи має учень проблеми слуху?
 Чи не заважає поведінка учня його/її навчанню або іншим?
 Чи  потребує учень допоміжні технічні пристосування та механізми?
 Чи потрібна учню служба перевезення?
 Чи потрібно учневі віком 14 років та старше дотримуватися ІНП?
 Чи навчається учень у старших класах?
 Чи потребує учень адаптивного фізичного навчання?
 Чи потрібне учневі особливе забезпечення?
 Який теперішній рівень учнівської діяльності?
 В якій навчальній сфері необхідна допомога учневі?
 Чи є соціальні та емоційні сфери, в яких учень потребує підтримки?
 Скільки часу проведе учень, відвідуючи заняття?  
 Якщо ж учень не відвідуватиме заняття, то як він/вона взаємодіятиме зі  здоровими однолітками?
 Коли буде ІНП оцінений? 
 Кожен ІНП має оцінюватися щороку.


Коментарі