Корекційно-розвивальні заняття для дітей з розумовою відсталістю




Основними завданнями корекційно-розвивальних занять є:
1. Формування особистісних якостей дитини, розвиток і корекція всіх її психічних процесів, сприяння її психологічної адаптації та соціальної реабілітації.
2. Розвиток та подолання порушень мовлення дитини (усного та писемного), її дихання та голосу, попередження можливих вторинних розладів.
3.  Корекція та компенсація загальної та дрібної моторики дитини.
4. Корекція та розвиток рухових порушень та недоліків фізичного розвитку, формування вмінь диференціювати рухи відповідно до ступеня мускульних навантажень, темпу рухів, підпорядкування рухів музиці.
5. Охорона і зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільнят.

Основні напрями корекційно-розвивальної роботи:
-         розвиток та корекція психосоціального розвитку;
-         корекція вад мовлення;
-         лікувальна фізична культура;
-         ритміка.
Основним  завданням корекційно-розвивальних занять для дитини з помірною розумовою відсталістю є формування у неї навичок життєдіяльності  в соціальному середовищі.
Досягнення цієї мети забезпечується розвязанням наступних завдань:
-         соціальна адаптація дитини;
-         корекція порушень розвитку;
-         загальний фізичний розвиток у відповідності з можливостями дитини.

У роботі з цією категорією дітей важливо приділяти увагу формуванню у них певного обсягу знань, адекватність поведінки та вміння діяти у конкретних життєвих ситуаціях.





Коментарі

Дописати коментар