Основними
завданнями корекційно-розвивальних занять є:
1. Цілеспрямоване формування пізнавальної
діяльності:
· розвиток сенсорно-перцептивної діяльності і
формування еталонних уявлень;
· розвиток мнемічної діяльності;
· формування мислительної діяльності у
взаємозв’язку з мовленнєвим розвитком;
· розвиток розумових здібностей шляхом
опанування дій заміщення і наочного моделювання в різних видах діяльності (ігрова, предметно-практична, навчальна);
· розвиток творчих здібностей.
2. Формування ігрової, предметно-практичної
та навчальної діяльності.
3.
Корекційний розвиток емоційно-вольової сфери:
· формування здатності до вольових зусиль,
довільної регуляції поведінки;
· подолання вже сформованих негативних
якостей особистості;
· попередження й усунення афективних та інших негативних
відхилень у поведінці.
4.
Розвиток мовлення.
Розвиток усного
мовлення шляхом:
· корекції порушень звуковимови одночасно з
формуванням фонематичних процесів;
· розвиток словника й граматичного ладу
мовлення;
· розширення обсягу словника, уявлень про
довкілля у процесі мовленнєвої й пізнавальної діяльності;
· формування умінь узгодження слів у реченні, зв’язного мовлення;
· формування
комунікативного мовлення (ініціювання
контакту, взаємодії та підтримування спілкування з дорослими та однолітками).
Формування писемного мовлення:
· розвиток фонематичного слуху, складового
аналізу й синтезу;
· формування навичок поскладового читання;
· формування мотивації оволодіння графічним
зображенням елементів букв;
· формування мовних операцій.
5.
Розвиток психомоторики:
·
формування
рухових вмінь та навичок;
·
розвиток
координації рухів, спритності, сили, витривалості;
·
розвиток
відчуття ритму;
·
розвиток
правильної постави, ходи, грації, рухів;
·
розвиток
загальної та дрібної моторики;
·
розвиток
моторних функцій і дихання.
Коментарі
Дописати коментар